Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan

Pin It
Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan
Mic dejun cu capsuni, iaurt, cereale si seminte

Arata ca un desert dar este o masa foarte satioasa. Ai nevoie de iaurt gras, cereale, seminte, o lingurita de miere (sirop de agave sau artar) si o mana de capsuni (sau alte fructe) taiate inegal. Foloseste doua frunzulite de menta pentru decor. 

Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan Pranzul zilnic de la birou intr-un borcan

Te-ai saturat sa iti comanzi mancare nesanatoasa si scumpa la birou sau sa o mananci reincalzita la cuptorul cu microunde al companiei? Pauza de masa poate fi mult mai sanatoasa si fara mari batai de cap.

Gatitul si orele petrecute in bucatarie nu trebuie sa te mai ingrozeasca. Nu ai timp sa stai la cratita iar acest lucru este perfect in ordine pentru ca nu trebuie sa faci compromisuri ca sa te bucuri de o masa sanatoasa. E adevarat, solutia nu e una noua (aveam un coleg pe care il trimitea bunica la gradinita cu sarmale la borcan), dar este una care se potriveste perfect cu noile noastre obiceiuri alimentare si cu timpul pe care il avem (sau nu) la dispozitie. 

Pune salata, felul principal, desertul sau limonada in borcane. Pregateste de cu seara si pune-le la frigider. Dimineata arunca-le in poseta si asta este tot.

Ca sa ajungi la munca cu o salata la fel de proaspata ca atunci cand ai preparat-o, tine cont de ordinea in care trebuie sa pui ingredientele in borcan:

1. Mai intai dressingul (1-4 linguri din dressingul tau favorit, in functie de dimensiunea salatei);

2. Radacinoase sau legumele mai tari (morcovi, sfecla, telina, castraveti, ardei);

3. Boabe (fasole, mazare, naut, orez), cereale sau paste;

4. Branza si proteine (ton, pui, oua sau tofu);

6. Nuci, seminte si cereale mai usoare (nuci, alune, caju, seminte de dovleac, de floarea soareluii, de in, de canepa, quinoa);

7. Salata proaspata. Rupe-o bucati mici cu ajutorul mainilor, ca sa se pastreze mai bine;

8. Inchide borcanul si „arunca-l“ in poseta;

9. Salata este la dispozitia ta. Nu-ti mai ramane decat sa agiti usor borcanul, ca sa se amestece dressingul cu ingredientele. 

Pin It

Etichete:

Comenteaza articolul

Articole similare

Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.

Cele mai citite
Estetica Premium by Andreea Berecleanu on Facebook EsteticaPREMIUM pe
Facebook
Follow US on Google+ EsteticaPREMIUM pe
Google+
Follow Estetica Premium on Pinterest EsteticaPREMIUM pe
Pinterest
Follow EsteticaPremium on Youtube EsteticaPREMIUM pe
Youtube
web tasarım vds vds sunucu mersin gergi tavan
web tasarım vds vds sunucu mersin gergi tavan