Cum putem slabi eficient, mergand pe jos

Pin It
Cum putem slabi eficient, mergand pe jos

De cele mai multe ori ne gandim ca, pentru a slabi, avem nevoie de exercitii fizice speciale si greu de facut in fiecare zi. De ce sa nu luam in considerare si varianta mersului pe jos, care este, in primul rand, una accesibila oricui? Pe langa arderea caloriilor, mersul pe jos regleaza nivelul stresului ceea ce inseamna ca vei putea slabi mai repede.

Pentru a arde caloriile si a slabi, intr-un mod eficient, iata cum trebuie sa mergi pe jos:

1. Trebuie sa faci 15000 de pasi pe zi in fiecare saptamana. Aplicatia de pe telefon care iti numara pasii pe care ii faci intr-o zi trebuie setata pentru 15000. Cu cat maresti numarul de pasi facuti pe zi, cu atat vei ajunge sa scapi de calorii, iar corpul tau va deveni din ce in ce mai apt pentru efort fizic.
2. Mergi pe jos in jur de 20-30 de minute in fiecare zi. Un studiu facut la Universitatea George Washington a demonstrat ca persoanele care au mers timp de 15 minute, dupa fiecare masa, au avut un control mai bun al zaharului in sange, decat cei care au mers 45 de minute, doar o singura data, la un moment dat.
3. Mergi pe un plan inclinat de trei ori pe saptamana sau urca pe scari. Astfel, masa musculara iti va creste, la fel si viteza metabolismului ceea ce inseamna ca vei arde mai multe calorii. Adauga la mersul pe jos obisnuit, de 3 ori pe saptamana, urcatul pe un plan inclinat si vei vedea rezultatele.
4. Introdu intervale de mers rapid, in timpul mersului obisnuit. Cate un interval de mers rapid, de cate 1 minut, mareste bataile inimii si te ajuta sa arzi mai multe calorii. Odata ce ai inceput sa integrezi aceste intervale in rutina ta zilnica, poti sa le maresti durata de la 1 minut, pana la cat rezisti tu. In timp de mergi rapid, concentreaza-te ca miscarile mainilor pe langa corp sa fie inainte si inapoi. Acest lucru te va ajuta, de asemenea, sa maresti forta in umeri.
5. Fa exercitii folosindu-te de greutatea corpului tau. Mersul pe jos poate fi “condimentat” si cu exercitii pe care le poti face folosindu-te de greutatea corpului tau. Opreste-te, din cand in cand, si executa 15 – 20 de genoflexiuni si flotari, sprijinindu-te de spatarele bancilor din parc, si fandari de-a lungul trotuarelor. Aceste exercitii iti vor creste numarul batailor inimii, iti vor mari masa musculara si reprezinta o buna diversificare pentru clasicul mers pe jos.
6. Limiteaza-te la 1600 de calorii. Femeile care vor sa slabeasca mergand pe jos trebuie sa mentina si o dieta bogata in proteine, cu un continut de 1200-1600 de calorii.

Pin It

Comenteaza articolul

Articole similare

Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.

Cele mai citite
Estetica Premium by Andreea Berecleanu on Facebook EsteticaPREMIUM pe
Facebook
Follow US on Google+ EsteticaPREMIUM pe
Google+
Follow Estetica Premium on Pinterest EsteticaPREMIUM pe
Pinterest
Follow EsteticaPremium on Youtube EsteticaPREMIUM pe
Youtube