“NYC Edition este o gama urban cool are se adreseaza oamenilor cu pasiuni si care si dau viata pasiunilor”, dupa cum a spus Ioana Enache, General Manager Amway Romania, Bulgaria si Grecia.
Mona Constantinescu, Beauty Expert si trainer Amway: “Fiecare colectie care va urma, pentru ca sunt produse ce vor ramane permanent in portofoliul nostru si produse care vor aparea in fiecare nou sezon, va fi lansata intr-o metropola diferita. Acum suntem la New York cu aceasta colectie in care s-a pus mult suflet, in care au fost implicati si tineri artisti. Ambalajul produslelor de machiaj NYC edition a fost facut dupa un graffiti al unei tinere artiste newyorkeze pe nume Lady JDay. Vedetele acestei colectii sunt mascara cu peria speciala, multifunctionala cu care obtinem volum puternic, ridicare, curbare si separarea genelor, si paleta de culori – gandita on the go, adica pentru oricine se grabeste, care vrea sa aiba tot ce-i trebuie intr-un singur loc: fard de ochi, blush, pudra si iluminator. Creioanele si rujurile sunt gandite astfel incat sa se poata obtine acel efect ombre.”