“NYC Edition este o gama urban cool are se adreseaza oamenilor cu pasiuni si care si dau viata pasiunilor”, dupa cum a spus Ioana Enache, General Manager Amway Romania, Bulgaria si Grecia.
Mona Constantinescu, Beauty Expert si trainer Amway: “Fiecare colectie care va urma, pentru ca sunt produse ce vor ramane permanent in portofoliul nostru si produse care vor aparea in fiecare nou sezon, va fi lansata intr-o metropola diferita. Acum suntem la New York cu aceasta colectie in care s-a pus mult suflet, in care au fost implicati si tineri artisti. Ambalajul produslelor de machiaj NYC edition a fost facut dupa un graffiti al unei tinere artiste newyorkeze pe nume Lady JDay. Vedetele acestei colectii sunt mascara cu peria speciala, multifunctionala cu care obtinem volum puternic, ridicare, curbare si separarea genelor, si paleta de culori – gandita on the go, adica pentru oricine se grabeste, care vrea sa aiba tot ce-i trebuie intr-un singur loc: fard de ochi, blush, pudra si iluminator. Creioanele si rujurile sunt gandite astfel incat sa se poata obtine acel efect ombre.”
4 lucruri care ne-au placut la aceasta colectie:
1. Culorile pot fi purtate in orice moment al zilei
2. Produsele nu sunt testate pe animale, iar ingredientele folosite provin exclusiv din fermele bio ale companiei Amway si nu sunt puse pe piata decat in urma unor cercetari riguroase
3. Toate produsele se pot aplica in straturi, in functie de nevoile fiecarei persoane, si asta datorita pigmentilor minerali care nu dau un aspect incarcat
4. Paleta este compacta, usor de transportat si acoperirea este de durata
NYC edition in cateva cuvinte: pasiune, inspiratie si culoare. Orice #passionista are nevoie de Artistry Studio NYC edition.