5 Obiceiuri care ne ingrasa

Pin It
5 Obiceiuri care ne ingrasa

Se da urmatorul scenariu: Am adoptat deja o dieta care, speram noi, ne va ajuta sa pierdem kilogramele nedorite, am inceput sa ne documentam despre ce presupune ea, avem un mic dejun si pranz controlat de aceasta, insa, in ciuda eforturilor, nu reusim sa slabim. Care e misterul oare? Obiceiurile nocturne s-ar putea sa fie vinovate si sa-ti saboteze orice incercare de a slabi.
Solutia: Scapa de urmatoarele deprinderi si vei vedea cum kilogramele incapatanate vor lasa garda jos, iar tu vei obtine rezultatele dorite.

1. Include in lista de calorii zilnice si gustarile pe care le iei in timp ce urmaresti serialul tau preferat. Nutritionistii nu sunt total impotriva micilor delectari de seara, insa daca daca vei exagera si vei trisa cu un intreg meniu, plus o inghetata, vei pune kilograme pe tine! Daca planuiesti o mica tratatie, mai pe seara, introdu si cateva exercitii fizice in plus, in timpul zilei sau mananca o portie de mancare mai mica la cina, pentru a compensa gustarea din timpul serialului. De asemenea, este important sa dozezi cu atentie cantitatea de pop-corn sau chiar morcovi, pentru ca da, si acestia au calorii.

2. Relaxarea cu “un paharel de ceva” nu este permisa! Nu doar ca alcoolul este plin de calorii, insa chiar si acel pahar de vin baut inainte de culcare iti poate perturba ciclul de somn. Te vei trezi in timpul noptii, iar calitatea somnului va fi slaba. Daca nu dormi suficient, hormonii care declanseaza pofta de mancare se deregleaza, iar tu vei avea diverse pofte si vei ajunge sa mananci mancaruri nesanatoase.

3. Telefonul/ tableta/ laptop-ul/ televizorul folosite inainte de culcare sunt si ele factori perturbatori. Lumina albastra emisa de LED-urile aparatelor eletrice si electronice iti poate afecta si ea ciclul somnului. Astfel, cel mai bine e sa intrerupi orice contact cu oricare din aceste obiecte cu cel putin o ora inainte sa adormi. De asemenea, dormitul cu televizorul aprins este clar un lucru de exclus, pentru ca lumina si zgomotul te vor deranja toata noaptea. Daca incalci acesta regula, nu vei ajunge sa dormi profund, iar mintea si corpul tau vor trage ponoasele.

4. Ai grija sa ai parte de cel putin 7 – 8 ore de somn pe noapte. Degeaba incercam sa trisam cu 6 ore de somn si o cafea tare dimineata, pentru ca mai devreme sau mai tarziu, semnele rele se vor vedea in jurul taliei tale, sub forma de colacei de grasime. Un studiu facut de Universitatea Harvard spune ca femeile care dorm 5 ore sau mai putin, pe noapte, prezinta un risc de 30% mai mare sa se ingrase cu peste 13 kg.

5. Alarma setata prea tarziu iti aduce un oarecare confort psihic ca vei dormi mai mult, insa cu toate ca zorii zilei par a fi cei mai duri, gandeste-te ca doar asa vei putea sa iei micul dejun, care este cea mai importanta masa a zilei. Un mic dejun plin de proteine te va ajuta in lupta cu kilogramele, pentru ca tu vei manca mai putin pe timpul zilei, asadar, mai putina grasime pusa pe corp. Ca sa poti, totusi, sa te trezesti dis de dimineata, schimba-ti complet rutina si culca-te devreme, iar tu vei avea suficient timp pentru o masa de dimineata sanatoasa.

Pin It

Comenteaza articolul

Articole similare

Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.

Cele mai citite
Estetica Premium by Andreea Berecleanu on Facebook EsteticaPREMIUM pe
Facebook
Follow US on Google+ EsteticaPREMIUM pe
Google+
Follow Estetica Premium on Pinterest EsteticaPREMIUM pe
Pinterest
Follow EsteticaPremium on Youtube EsteticaPREMIUM pe
Youtube